Caroline goes brunett

Vilken jävla hårresande helg det här har varit! haha! Har aldrig mått så dåligt över mitt hår förut. Det har varit totalt missfärgat, har haft lila, rött och grått hår den här helgen. Imorse kom jag äntligen till frisören och där fixade hon till det. Numer är jag brunett och jag känner knappt igen mig själv. Kul att prova på något nytt, har ju varit blond i ca 3 år. Får se hur jag trivs i det här, kommer nog ljus upp det lite nångång fram över. Får se. Men känns skönt att komma ifrån den där ljusblonda looken ett tag. Även fast det var fint, var jag extremt trött på det. Nu tror jag att jag ser lite mer softisikerad ut. Nu är jag redo att möta världen som brunett ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0