Trött, ja!

Oh lord. Trött är man efter denna kväll. Körde spinning och aerobics. Spinning är riktigt jobbigt men riktigt skoj också, man blir så pepp till musiken. Redigt svettig blev man i alla fall och då är det inte så himla kul när det tas vimmelbilder, hehe! Aerobics brukar jag tycka är kul, dock inte ikväll för stegen var svåra och min kordinationsförmåga är inte den bästa. När vi skulle hem fick vi med en goddiebag som innehöll lite smått och gott. Var en trevlig kväll i alla fall.

Nu ska jag sova och jag antar att jag kommer vakna med träningsvärk imorn! Men that's life!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Oscar

Träningsverk är bara tecken på att man gjort någonting bra ;) Hoppas du stretchade ordentligt ialf :)

2008-12-11 @ 04:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0