Tråkigt inlägg

Gjorde naturprov idag. Hoppas det gick bra. Jag skulle egentligen ha seminarium på min bok innan lovet, men läraren hade glömt bort det som tur var, så nu blev det uppskjutet till efter jullovet. Så underbart för jag har nämligen inte läst ut boken! Vad återstår då dessa tre återstående dagar? Jo, en utvärdering på projekt 3, ett seminarium/inlämningsuppgift på internationell ekonomi och en redovisning i marknadsföring. Yihaaa, vad lycklig jag kommer vara på torsdag klockan 13, då jullovet börjar!

Skrev just klart utvärderingen av projekt 3, så nu återstår bara två saker....

Fy vad tråkigt för er att läsa om skolarbeten, men det är bara för att ni ska förstå hur mycket vi har och har haft de tre sista veckorna nu innan lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0