Så nöjd så

Idag firade vi julafton nummer två! Jag är så sjukt nöjd med mina julklappar. Fick allt jag hade önskat mig och lite till! Dock ingen mobil i handen, men pengar till en. Så ska köpa en snart. Med tanke på vad som hände då jag fick mobil förra gången så är det ju förståeligt! Haha, då hade jag önskat mig en Samsung men fick en bättre sony ericsson, då var jag så inställd på att få en samsung så då blev jag besviken. Så då fick jag en samsung också, men den var mycket sämre än ericssonen tyckte jag, så det slutade med att jag tog tillbaka ericssonen i alla fall och vi fick sälja samsungen. Fast det där var riktigt odrägligt beteende från min sida. Men det var länge sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0