Mattemattematte

Mystiko people finns det gott om i denna lilla stad...

Kul med matteprov imorn? Nej, skulle inte tro det. Det vi lärde oss i början av terminen har jag glömt för vi lär oss nytt hela tiden. Det kommer gå åt........ Men men, det är bara nationella i maj som räknas och det kanske är bra det?

Det tyckte jag i alla fall inte i ettan, då jag hade MVG på alla prov och låg före i kursen, men sen råkade jag skriva ett väldigt stark VG på nationella och då landade mitt betyg i matte A på VG!!! Så förargligt! Dock tyckte jag det var bra igen under matte-B kursen där jag inte alls gjorde så bra ifrån mig under terminen, men sen skrev jag ett starkt VG på nationella så slutbetyget i Matte-B blev VG. Fast matte-C är i och för sig lite enklare än matte-B. Så det är ju bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0