Kommer sakna julen!

Lyssnar på julmusik och får liten klump i magen över att jag inte ska vara hemma över jul. Jag har ALLTID firat jul på samma sätt i 20 år!! Alltid hos mina kusiner i Gällersta. Fast det är inte bara julafton jag kommer sakna. Det är ALLT runt omkring: Glögg, första skinkmackan dagen innan julafton, klä granen, massa mysiga ljus, julstjärnor i fönstren, advent, julmusik, julgodis, lussebullar, baka pepparkakor, bingolotto dagen innan julafton (tradition,hah), slå in julklappar framför granen, julmaten, ostkaka med grädde och sylt, vakna julaftons morgonen med paket i julstrumpan, julklapparna på kvällen..... ALLT

JAG ÄLSKAR JULEN!!

Men förhoppningsvis ska man väl få fira några jular till i sitt liv, så att vara borta en julafton skadar väl inte... Även om det känns lite tungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0